خرید درب فلزی فرفورژه

خرید درب فلزی فرفورژه

  • 31

یکی از درب هایی که امروزه توجه بسیاری از خریداران را به خود جلب کرده است، درب فرفورژه است. این نوع درب به عنوان یک مورد لوکس و فانتزی شناخته می‌شود و حتی در کشورهای اروپایی نیز بسیار محبوب است. طراحی های خاصی روی این درب قابل اجرا هستند و از جنس آهن یا فولاد فشرده ساخته می شود. با استفاده از دستگاه ها و کوره های مخصوص، آن را به شکل های منحصربه فردی تبدیل می کنند.

در این صفحه، اطلاعات کاملی درباره خرید و قیمت درب را بیان خواهیم کرد. در نوعی از درب حیاط، نکته ای که توجه ویژه ای دارد، این است که علیرغم ظاهر ظریف و زیبایشان، خریدار نباید فکر کند که این ظرافت به مقاومت درب ضربه می زند.

 تولید کننده درب های فلزی فرفورژه

صنایع فلزی توفیقی متال، با سال ها تجربه در زمینه تولید انواع درب ها، بهترین کیفیت و قیمت را ارائه می‌دهد. رضایت هزاران مشتری از محصولات درب فلزی فرفورژه شرکت توفیقی متال، گواهی بر کیفیت بی‌نظیر این محصولات است.

این شرکت با افتخار اعلام می کند که به عنوان بهترین تولید کننده انواع دربها در تلاش است خود را برجسته سازد. تولید دربها نیازمند استفاده از تجهیزات پیشرفته و طراحان حرفه ای با تجربه است. شرکت توفیقی متال به عنوان یک تولید کننده درب در ایران، آماده طراحی و اجرای انواع درب ها می باشد.

درب ورودی آپارتمان و ورودی ساختمان و قیمت درب فلزی فرفورژه ساختمان

تولید و طراحی دربهای ورودی اپارتمان و ساختمان با استفاده از بهترین متریال و با قیمت مناسب توسط صنایع فلزی توفیقی متال انجام می شود. بیشتر ورودی های آپارتمان ها از جنس فرفورژه ساخته می شوند و از جمله دلایل اصلی انتخاب درب برای ورودی آپارتمان ها، زیبایی و تنوع طرح آن هاست. در زیر می توانید برخی از پروژه های درب ورودی آپارتمان و ساختمان تولید شده توسط شرکت توفیقی متال را مشاهده کنید.

استفاده از درب فلزی برای ساختمان و درب ورودی ساختمان به صورت گسترده است. قیمت درب ساختمان قابل محاسبه است و بستگی به ابعاد، طراحی و متریال دارد. شرکت توفیقی متال آخرین مدل های درب ورودی ساختمان را اجرا می کند. قیمت درب ساختمان براساس اندازه و طرح متفاوت است.

لیست قیمت درب فلزی فرفورژه

برای اطلاع از لیست قیمت درب فلزی فرفورژه، با شماره موبایل 09193093698 تماس بگیرید.

خرید اینترنتی درب فلزی فرفورژه

صنایع فلزی توفیقی متال با بیش از ده سال تجربه در فضای مجازی، به مشتریان گرامی امکان خرید آنلاین درب فلزی فرفورژه را فراهم کرده است. مشتریان عزیز می توانند با شماره موبایل 09193093698 تماس بگیرند تا بدون نیاز به حضور حضوری، مراحل ثبت سفارش، طراحی و ساخت درب را به صورت آنلاین انجام دهند.

انواع درب پارکینگ و قیمت درب فرفورژه پارکینگ

یکی از کاربردهای دیگر درب فرفورژه، استفاده آن به عنوان درب پارکینگ است. شما می توانید براساس سلیقه خود، انواع مختلف درب پارکینگ را برای پارکینگ خود انتخاب کنید. در زیر چند نمونه از پروژه های درب پارکینگ را مشاهده می کنید:

  • تصویر الگوی کلاسیک با طرح هنری و جزئیات دقیق.
  • درب پارکینگ با طرح های مدرن و خطوط هندسی جذاب.
  • استفاده از درب فرفورژه با الگوهای گل و گیاهان برای ایجاد جلوه طبیعی و زیبایی.
  • درب پارکینگ با طرح های انتزاعی و هنری که توجه هر ناظر را به خود جلب می کند.
  • استفاده از الگوها و نقوش هندسی در درب پارکینگ برای ایجاد ظاهری منحصر به فرد و استایلی مدرن.

می توان قیمت درب پارکینگ را با توجه به ابعاد درب درخواستی، نوع مدل و طراحی و سایر عوامل مرتبط محاسبه کرد.

انواع مدل های درب فرفورژه

در این صفحه سعی کرده ایم یک لیست از انواع مدل های درب فرفورژه را جهت مشاهده شما مشتریان عزیز قرار دهیم. در حال حاضر تقریباً 90 مدل درب در اختیار شما قرار دارد و به طور منظم با توجه به پروژه های جدیدی که توسط توفیقی متال انجام میشود، این لیست به روزرسانی خواهد شد. توفیقی متال به عنوان مرکز تولید انواع درب ها فعالیت میکند.

درب فرفورژه جدید

با توجه به بروز بودن تیم طراحی توفیقی متال، مدل های جدید درب به صورت منظم عرضه می شوند. اکثر مشتریان علاقه دارند درب جدید با سبک و مدل های روز را داشته باشند. تیم اجرایی توفیقی متال نیز به مهارت کافی برای اجرا و نصب هر طرحی که مشتریان در زمینه درب دارند برخوردار است.

درب حیاطی فرفورژه

در حال حاضر، درب حیاط یکی از محصولات پرطرفدار  است و بیشتر دربهای حیاط از نوع فرفورژه ساخته می شوند. آخرین مدل درب حیاط توسط صنایع فلزی توفیقی متال طراحی و اجرا شده است. در ادامه صفحه، تصاویری از درب حیاط و نمونه جدید درب حیاط را مشاهده می کنید. برای سفارش درب حیاط، با ما تماس بگیرید. ما تضمین می کنیم که درب حیاط  با بهترین کیفیت و قیمت عالی در کوتاه ترین زمان ممکن برای شما تهیه خواهد شد. استفاده از درب حیاط در ایران تاریخچه ای طولانی دارد و تقریباً در تمام نقاط ایران استفاده می شود.

درب فلزی فرفورژه ویلایی

یکی از انواع دربهای فرفورژه، درب ویلایی است. این درب ها در مدل ها و ابعاد مختلف قابل ساخت و نصب توسط ما هستند. با انتخاب یک درب ویلایی لوکس و جدید، شما می توانید به زیبایی و مجللی ویلای خود اضافه کنید.

خرید درب فلزی فرفورژه

در هنگام خرید درب، بایستی به نکات مختلفی توجه کنید. این نکات شامل نوع طراحی و مدل درب، کیفیت مواد مصرفی، وزن درب و سایر موارد است. این عوامل مهم در انتخاب و خرید یک درب مناسب از نظر ظاهر، قدرت و دوام آن تأثیرگذار هستند.

درب فلزی فرفورژه باغ

درب باغ یکی از انواع حائز اهمیت در دسته‌بندی دربهای فرفورژه است. می توانید نمونه های متنوعی از درب های باغ را در این صفحه مشاهده کنید.

صنایع فلزی توفیقی تولید کننده انواع درب فلزی حیاط ، درب فلزی باغ و درب فلزی پارکینگ . درب فلزی تک لنگه ورودی ، درب فلزی لابی  به صورت فرفورژه و برش لیزری به روش  درب دو لنگه و سه لنگه لولایی و درب ریلی.

پنجره فلزی ، فریم فلزی ، نرده فلزی ، چهار چوب فلزی، حفاظ پنجره ، حفاظ روی دیوار، تولید درب و ورق های لیزری، اجرای پله گرد و دوبلکس تولید انواع قطعات فرفورژه و چدنی ، تولید درب های برش لیزری ، تولید دربهای لوکس و دست ساز و سایر مصنوعات فلزی می باشد که تمامی این فعالیت ها توسط تیمی متشکل از افرادی با تجربه ۲۵ ساله صورت می گیرد.

یک نکته مهم در زمان خرید درب ورودی حیاط چیست؟

یک درب ورودی حیاط، باید دو ویژگی “امنیت و مقاومت استاندارد” و “زیبایی و هماهنگی با سبک معماری ساختمانتان” را حتما داشته باشد! امنیت درب، به وسیله متریال باکیفیت و کلاف‌های پروفیلی استاندارد و سنگین (جهت ضد دیلم شدن درب)، پوشش کامل و صحیح رنگ (جهت جلوگیری از پوسیدگی درب)، رگلاژ درست درب (جهت جلوگیری از اصطحلاک درب) و در قسمت زیبایی درب، طرح درب با معماری ساختمان باید هماهنگ باشد؛ مثلا طرح درب فلزی فرفورژه که معمولا کلاسیک هست باید با نمای ساختمان و سلیقه خریدار کاملا هماهنگ و همسو باشد

محیط خانه برای همه افراد، همان محیط امن و آرامش برای خود و خانواده فرد محسوب می شود و محل طلاقی این محیط امن با محیط بیرون چیزی نیست بجز همین درب ورودی ساختمان. و اولین قسمت از ساختمان که هر بیننده، مهمان، مستاجر و مخصوصا خریدار می‌بیند و باعث می‌شود که این افراد نسبت به سلیقه سازنده ساختمان نظر بدهند، همین درب ورودی ساختمان هست، پس بخش مهم از مراحل ساخت ساختمان، همین قسمت انتخاب درب زیبا و با کیفیت هست.





می پسندم نمی پسندم
نظرات()

مطالب مرتبط


بخش نظرات این مطلب



برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







ورود کاربران

ورود کاربران

    نام کاربری
    رمز عبور

    » رمز عبور را فراموش کردم ؟
    عضويت سريع

    عضويت سريع

      نام کاربری
      رمز عبور
      تکرار رمز
      ایمیل
      کد تصویری
      چت باکس

      چت باکس


        نام :
        وب :
        پیام :
        2+2=:
        (Refresh)
        پشتيباني آنلاين

        پشتيباني آنلاين

          پشتيباني آنلاين
          آمار

          آمار

            آمار مطالب آمار مطالب
            کل مطالب کل مطالب : 1289
            کل نظرات کل نظرات : 0
            آمار کاربران آمار کاربران
            افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
            تعداد اعضا تعداد اعضا : 0

            آمار بازدیدآمار بازدید
            بازدید امروز بازدید امروز : 55
            بازدید دیروز بازدید دیروز : 133
            ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 6
            ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 13
            آي پي امروز آي پي امروز : 18
            آي پي ديروز آي پي ديروز : 44
            بازدید هفته بازدید هفته : 284
            بازدید ماه بازدید ماه : 283
            بازدید سال بازدید سال : 3076
            بازدید کلی بازدید کلی : 23549

            اطلاعات شما اطلاعات شما
            آی پی آی پی : 3.145.77.114
            مرورگر مرورگر :
            سیستم عامل سیستم عامل :
            تاریخ امروز امروز :
            تبادل لینک هوشمند

            تبادل لینک هوشمند

              تبادل لینک هوشمند

              برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان شرکت طراحی سایت و سئو تبریز وبسایت و آدرس tabrizwebsite.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






              خبرنامه

              خبرنامه

                براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



                آخرین نطرات کاربران

                آخرین نطرات کاربران

                  درباره ما

                    شرکت طراحی سایت و سئو تبریز وبسایت
                    خوش آمدید

                  کلیه ی حقوق مادی و معنوی سایت مربوط به شرکت طراحی سایت و سئو تبریز وبسایت بوده و کپی برداری از آن با ذکر منبع بلامانع می باشد.
                  قالب طراحی شده توسط: تک دیزاین و سئو و ترجمه شده و انتشار توسط: قالب گراف